Az első két hét tanulságai - fogyókúrás napló

Facebook játékunk nyertese, Katalin nagyon lelkesen mesélt az első két hétről, láthatóan sokkal jobban érzi magát a bőrében. Persze azért nem minden perce volt könnyű a fogyókúra első két hetében, olvassátok el ti is, hogy mik történtek vele ez alatt az idő alatt, a legfontosabbal kezdi.

"4 kg-t fogytam két hét alatt. Az étrend nekem nagyon tetszett, nagyon jól érzem magam. Nem mondhatom, hogy nem voltam éhes, de ezzel együtt a szervezetemnek nagyon jót tett ez a megváltozott táplálkozás, a sok gabona, gyümölcs, magok, kevés hús, sok zöldség. A refluxomnak is nagyon jót tett. A változatosság miatt az ételek elkészítése kicsit sok időt vett igénybe de a mostani élethelyzetembe belefért. Katát ismerve, ha egyszerűsítést kértem volna bizos nem okozott volna gondot. Olyan jó ételeket tanultam, ami biztos étrendünk része lesz, fogyókúra után is pl: almás-sajt saláta, magokkal, yoghurttal, vagy a zabpehely reggelire, illetve a rizsital. A kéthetenkénti kontrollra nagy szüksége van az embernek, mint egy vizsgára, amely a nehezebb napokon is átlendített a feladás csábításán. Eddigi tapasztalataim alapján szerintem el tudjuk érni a kitűzött célt, eltökéltségem a régi."

Ha ti is fogyókúráztok éppen, reméljük jól esik olvasni egy ilyen pozitív hangulatú beszámolót. Persze tényleg nem könnyű egy ekkora változást bevezetni az életünkben, néha az ember annyira vágyik legalább egy "sor" csokira a kedvenc fajtából. Ha a boltban elcsábulnátok a kedvenc csokitok láttán, csak jusson eszetekbe Koncz Kata jótanácsa, aki azt mondja, hogy lehetőleg keserűcsokit együnk, vagy legalább olyat, amiben olajos magvak (mogyoró, mandula) vannak, mivel ezek ellensúlyozzák a csokoládé hirtelen vércukorszint-emelő hatását, így sokkal tovább fog tartani a teltség érzésünk.

No comments:

Post a Comment